0

Blir jag först som kan vråla ut "JAG VANN ÖVER PARKINSON!

Jag vann inte Master SM för Laser jollar i Helsingborg. Det var en mycket konstig och skvalpig sjö som jag först till sista seglingen började komma under fund med. Då gjorde jag å andra sidan min sämsta start.Jag startade väldigt bra i dom andra seglingarna. Men åkte snabbt tillbaka i fältet när jag inte fick riktig fart i båten.32, 33, 34 och 44 av 64 startande var okej men inte mer. Hade velat hamna på den övre halvan åtminstone. 
 
Men det mest positiva var att jag alla 3 dagarna fick kroppen att fungera näst intill 100-procentigt. Nu skall jag bara få lite flyt så kommer de bättre resultaten. Kanske redan på EM nästa vecka...
 
Sommaren har ju som bekant varit bedrövlig fram tills nu. Men jag har haft den bästa sommaren på många år. Rent kroppsligt. Jag har laborerat en del med medicineringen.
 
Det gör väl alla ni andra med Parkinson också även om ni bara följer läkarens ideér. "Vi provar detta istället under 3 månader så får vi se hur det går." Ni kommer tillbaka efter 3 månader och berättar att ni inte blivit ett dugg bättre. Snarare sämre. "Men då gör vi så här istället. Så ses vi om 3 månader." "Men jag märker om ett par dagar om det blir bätre eller sämre. Kan vi inte ses nästa vecka och stämma av?" "Nej, Nej, så går det inte att göra. Man måste prova 3 månader" (för han har ingen tid nästa vecka. Och så får man inte tro att sjukvården kan jobba så effektivt).  
 
 
Ja, som sagt, hugick det? Har jag slutat med medicin helt? NEJ!
 
Men från att för några år sedan ha haft. Neupro Depå plåster 12 mg, Madopark Qvick tablett 7 ggr/dag och Senimet Depåtablett 7 ggr/dag så har det hänt en del positivt de senaste åren.
Jag hittade ett Homeopat medel för ett par år sedan som heter Velvet Bean, (Tyvärr får den inte säljas till vanlig konsument utan endast till terapeuter) och som jag kan ta istället för Madopark Qvick. 1 tablett 6 ggr/dag.
 
Den 25/4 i år så hade jag Plåster 8 mg/dag, 6 Velvet Bean och 6 Senimet/dag.
 
Efter endast några dagar med Omega oljan så kunde jag ta bort 4 mg Plåster. Efter ytterligare en vecka skar jag ner till 3 Velvet Bean/dag.
 
Idag så har jag endast Depå plåster 2 mg, 1/3 Velvet Bean tablett 6 ggr/dag (2 st/dag) och Senimet Depåtablett 6 ggr/dag
De positiva förändringarna med 80% mindre skakningar och full balans i kroppen både in och utvärtes (som skedde redan efter 5 dagar) håller fortfarande.
 
Totalt sett så fungerar kroppen på ett helt annat sett nu än för ett par månader sedan. Jag har blivit bättre (hur många Parkinson sjuka kan stoltsera med det) och det är inte bara jag som märker det utan ett flertal personer har kommit fram under sommaren och frågat vad som hänt. Då är det underbart att kunna säga att "JAG HAR TAGIT DE FÖRSTA STEGEN MOT ETT LIV UTAN PARKINSON MED HJÄLP AV DENNA SUPER OLJA OCH LITE VITAMINER. OCH JAG KOMMER INTE ATT BLI ENSAM, ELLER HUR? 

Kommentera här: