0

ÄR DET KRIMINELLT ATT KÖPA KOSTTILLSKOTT?

Det är konstigt. En person i 45-års åldern som får t.ex. diagnosen Parkinsons sjukdom blir chockad. Och förnekar för sig själv att ”detta händer inte mig. Jag är för ung”. Efter en tid så går det ändå upp för personen att så är fallet. Läkarna "hjälper" gärna till med att skriva ut den ena efter den andra medicinen. Alla mediciner skall man prova i några månader för att se om biverkningarna går över, vilka ofta börjar redan första dagen. Det är alltså inte ovanligt att man blir sämre med medicin i början. Många blir sjukskrivna under medicin utprovningen. Då är det inte ovanligt att man blir deprimerad. Man börjar googla runt och kommer in på FB sidor som bara är till för sjuka med samma sjukdom. Bra, för där kan man få info om olika mediciners verkan och biverkan från likasinnade. Men tyvärr mycket sällan något som gör att nedbrytningen stannar upp och att man t.o.m. blir friskare. (Får jag säga friskare tro? Kanske ”mindre sjuk” är bättre?) Men, och här kommer det konstiga, när någon vågar sticka ut hakan och påvisa att det finns ett sätt att bli bättre på istället för långsamt sämre så möts man av skepsis och en massa kommentarer om att ”Kosttillskottsbranschen bara är till för lycksökare som vill tjäna pengar på andras elände”. Säljs produkterna dessutom via nätverk så är det definitivt bluff och båg och rent kriminellt! När jag nu har hittat ”mina” produkter som hjälpt mig att minska medicineringen med 80% och jag mår ändå flera 100 ggr bättre än jag gjorde för 2,5 år sedan så tror inte folk på mig. Inläggen i grupperna plockas bort innan de hinner publiceras. Är det för att lösningen inte är en medicin? Nej, för att jag tjänar pengar på produkterna. Men tror ni att medicinföretagen gör något utan att tjäna pengar? Och tror ni att deras säljare själva äter det de säljer? Hur skall man tolka det? Jag vill ju att hela Världen skall höra mig. Så att alla som vill skall få chansen. Och jag vill inget hellre än att även du skall få uppleva detsamma. Tyvärr kan jag inte garantera det utan bara ge dig chansen att se vad produkterna kan göra för dig. KOM IGEN! TA KOMMANDOT ÖVER DIN KROPP!

Kommentera här: