0

PÅ 14 DAGAR LYCKAS OMEGA OLJAN MINSKA MIN PARKINSON MEDICIN MED 60%

Parkinson är ingen dödlig sjukdom men det är heller ingen (vad jag vet) som har blivit frisk. Utan försämringen pågår hela tiden. Liknande sjukdomar är Demens, Alzheimers, Stroke, MS, Fibromyalgi. Men även ADHD har ju problem med vissa ämnen i hjärnan.  

Jag är övertygad om att alla sjukdomar är brist på rätt näring. Speciellt efter mitt senaste funna preparat från havet. Omega 3 kan utvinnas på många felaktiga sätt som medför dålig eller ingen effekt alls. Men denna, Världens Färskaste Omega 3 olja, värkar ha fantastisk effekt på nolltid. (Företaget rekommenderar även ett kompletterande vitamin tillskott för bästa resultat.)

Döm själv. 

Dag 1, 25/4 2015: Börjar med den rekommenderade dosen 10 ml på morgonen. (Äter redan ett vitamin och mineraltillskott av hög kvalitet av ett annat märke.)

Dag 3: 80% av skakningarna har försvunnit. Tog bort 1/3 del av medicinen eftersom jag märkte att kroppen blev överdocerad.

Dag 5: Jag har fått balansen tillbaka. Dessutom en ”Balans inne i kroppen” som jag inte haft på många år. Inga släpande steg eller tomtesteg på tårna längre. (Typiska problem för många Parkinson sjuka.)

Dag 7: Konstaterar att jag ej haft ont i ryggen (som kommer efter varje träningspass) sedan dag 1 fastän jag tränat dag 2, 5 och 6

Dag 9: Har det inte varit något negativt undrar du säkert: Rensning och trötthet är det enda negativa men det blir nog bättre med det om ett par veckor.

Dag 11: Minskar medicineringen med ytterligare 1/3 del. Äter nu endast en tablett 6-7 ggr/dag.

Dag 14-21: Har efter lite experimentering i 10 dagar funnit att jag behöver båda tabletterna eftersom de stödjer olika saker. Men i mindre mängd. Idag har jag ungefär 40% av den mängd medicin jag åt före dag 1. + 10 ml Omega och Vitaminer.

Efter mina erfarenheter så måste du som har Parkinson och provar denna Omega 3 olja vara beredd på framförallt 3 saker: Kommer i nästa Blogg...

 

Kommentera här: