0

BAKSLAG BÅDE KROPPSLIGT OCH RESULTATMÄSSIGT!

Äntligen tillbaka i verkligheten igen!
Men vilket bakslag det blev i Polen för mig. Både kroppsligt och resultatmässigt.
 
Jag har ju varit i Polen och seglat EM för "gubbar". 60 st i min klass, Laser Radial. (Vet ni inte hur en Laser ser ut så googla. En lite större jolle som planar på slören redan vid 5-6 sekundmeter.) Den yngsta deltagaren var 35 år. Den äldsta 80 år. Känn på den!
 
Redan första dagen blåste det rejält och jag fick ingen ordning på min medicinering. Jag blev stel i kroppen och signalerna från hjärnan fungerade inte alls. Jag hade provat några dagar att ta bort en av medicinerna och tyckte att det blev bättre. Men det var lite fördröjning på effekten vilket gjorde att det blev som det blev den första dagen. Så på kvällen den första seglingsdagen så började jag med den GAMLA medicinen igen.
Det hann att bli ganska bra till andra dagen. Men den första dagen med 2 brutna seglingar var ju inte optimalt direkt.
 
Genomgående så blåste det ganska mycket alla dagarna. 7-12 sekundmeter. Jag konstaterade redan efter 2-3 dagar att min "sjuka" kropp inte hann att återhämta sig lika bra som en frisk. Vilket jag nu lärt mig på och inte kommer åka till tävlingar med mer än max 3 seglingsdagar. Helst bara 2. INNAN JAG ÄR HELT FRISK!
 
En segling lyckades jag trots allt med riktigt bra. Rundade som 8 efter första kryssen, endast ett tiotal meter efter 1:an. Oturligt nog satsade jag lite för tufft vid rundningen och snuddade vid en av båtarna. Protest och så var även den seglingen åt skogen.
 
49 av 60 blev det till slut. BEDRÖVLIGT tycker jag. SUVERÄNT sa min sjukgymnast. "Hur tänker du då", sa jag. "du har ju ett rejält handikapp redan på startlinjen. Att du överhuvudtaget kan vara med på ett EM och komma bättre än sist är enastående." Ja, kanske det...Men 2018, när Sverige ev. skall anordna VM, då skall det bli bättre...
 
Det skall bli en intressant höst. Jag kommer att vara mycket ute och prata om de Hälsokost produkter jag säljer och som jag fått så otroligt bra resultat med.
En Omega olja som visat sig vara helt outstanding gentemot konkurrenterna. De flesta andra  producenter transporterar fisken alldeles för länge efter det att de fångat fisken, Ibland 2-3 månader. Många av de gynnsamma ämnena härsknar med tiden. Och oljan luktar och smakar illa. Ju värre smak och lukt ju sämre kvalitet. Dessutom använder inte alla lax, utan andra sorter, som inte är alls så nyttiga som Laxen. Men ett högt pris tar de oftast ändå.
Ett mycket bra multivitamin piller, speciellt framtaget för att stärka cellväggarna och därmed stoppa upp nedbrytningen av din kropp. Utöver det så får du utökad uthållighet samtidigt som det främjar ett hälsosamt hjärt-kärlsystem.
För de som tränar finns det ett pulver som blandas i vatten och som visat på ökad nitrogenoxid produktion med upp till 24%.
En av Världens hälsosammaste choklad finns också i sortimentet. Den har papper på att den BIBEHÅLLER BLODKÄRLENS ELASTICITET, vilket bidrar till en NORMAL BLODGENOMSTRÖMNING.
Men det finns en "biverkning" med chokladen! Många har fått lindrad värk efter några månader när de äter chokladen. Allt från tennisarmbåge till Reumatisk värk. Men BIVERKNINGAR blir det ju av alla "mediciner" säger läkarna så det får vi stå ut med!
 
Jag kommer att återkomma med ojämna mellanrum och berätta om min "läkning". Förhoppningsvis så fortsätter det men troligen går det inte så snabbt som det gjorde i början.
 
Jag vill avsluta med att rätta mig själv. Skrev tidigare att man kanske inte skulle ta så stor dos Omega olja om man är barn/ungdom och har ADHD. Detta är helt fel. Man skall istället ta dubbel mängd.
Oftast har inte barn och ungdomar så mycket skräp i kroppen så de får inga större först försämringar som vi som är 50+. Därför kan man ta dubbel dos nästan med en gång. Många vittnar om att det bara behövs några dagars intag av oljan innan koncentration och fokusering blir bättre. Så var det ju t.ex. för min dotter.
 
Sören 070-977 95 14, [email protected]

Kommentera här: