1

MIN NYA TIDERÄKNING: MITT LIV FÖRE OCH EFTER DEN 25 APRIL 2015

Vi är nu framme vid slutet av Mars 2014. Jag har, som jag tidigare skrev, äntligen stoppat upp försämringen med hjälp av ett högkvalitativt kosttillskott. Ytterligare en orsak är att jag lyckats finna ett homeopat medel, som endast får säljas till terapeuter ej till kund, som gör att jag kan byta ut Madopark Qvick. VAD HETER DET? Skicka mig ett mejl om du är intresserad [email protected] .
 
Mitt nästa steg i mitt sökande blir en resa till Brasilien med Anita Ekberg till JOHN OF GOD. En man i 75-års åldern som lånar ut sin kropp till andliga läkare som utför operationer i de andra "kropparna" än den fysiska, som våra läkare opererar i. Vill du veta mer så Googla på hans namn eller Anitas.
 
En häftig upplevelse var det och något hände definitivt i kroppen. Han har hjälpt många genom åren men oftast behöver man återvända flera gånger, ibland 9-10 ggr. Något som kostar på både ekonomiskt och familjelivet. Men vad är alternativet för många av de som kommer...
Anita håller på att samla in pengar till ett CENTER i Sverige. John of God kommer inte att vara här. Men man kommer att kunna åka hit och "STÄRKA SIG" med hjälp av krafterna som verkar i Brasilien genom kontakten i Universum.
 
Jag har ju, som tur är, inte en dödlig sjukdom. För den skull händer det att man ibland. i sina mörka stunder. nästan önskat att man fick dö. Men jag försöker att få stopp på den tanken så fort som möjligt eftersom jag jobbar med "TANKENS KRAFT" dagligen. Det jag vill ha i livet önskar jag av "Universum". En tanke räcker så kommer det till mig inom en snar framtid. Då förstår du nog att tanken "jag vill dö" inte är den bästa tanken...
 
Det har nu gått ytterligare ett år och vi skriver 25/4 2015. För mig har detta datum blivit en nystart på "RESTEN AV MITT LIV". Mitt Liv "Före" och "Efter" 25/4 2015. Äntligen kom den vändning jag sökt så länge. Kanske får syrrans "Medium" rätt när hon för ganska exakt 5 år sedan sa "Din bror är en sökande människa och kommer inom 5 år finna det han söker"...
 
Alla vet vi, även läkarna erkänner detta, att OMEGA 3 är bra för hjärnan. T.ex. för dem med ADHD. Jag hävdar att det är lika viktigt för alla människor oavsett om man är sjuk eller frisk. För låga Omega 3 värden gör dig sjuk och "döende". Det är bättre att i tidig ålder börja dricka det i förebyggande syfte än när en sjukdom som t.ex. Parkinson, Alzheimers, MS etc. har brutit ut.
Men varför smakar alla Omega 3 oljor så illa. Man både luktar, smakar och rapar gammal fisk. Många är vi dem som läst en artikel om någon som blivit så mycket bättre av Omega 3. Men hur många har någon gång lyckats dricka upp en hel flaska. Jag har nog slängt 5-6 halvdruckna flaskor de senaste åren.
 
Men nu har jag druckit 3 flaskor på 3 månader av samma märke. En olja som smakar och luktar lite svagt citron. Men ingen GAMMAL FISK lukt, smak eller rap. Även dottern och frun älskar den.
 
I nästa blogg kommer jag att redovisa mina första 14 dagar med den nya oljan. Smått fatastiska förändringar på bara 2 veckor.
Men jag kan redan nu avslöja vad som hände min dotter efter bara 2 dagar med oljan. Jag har i tidigare blogg inlägg skrivit om min dotters ADHD och förändring med kosttillskott istället för medicin. Kosttillskott, liksom medicin, har ju aldrig gjort henne 100% bra. Men bättre än utan medicin och kosttillskott.
 
Efter bara två dagars intag av oljan så märktes en tydlig förändring. Man kunde prata med henne precis som om hon varit en vuxen människa. Lungt och "städat". Och hon lyckades med konststycket att på 6 veckor  fixa 2 E-betyg istället för de 2 st F som lärarna varnade för i April. Hur mycket som kan tillskrivas Omegan är omöjligt att säga. Men den enda förändringen var att hon tog oljan...
 
Om du själv eller någon du känner har Parkinson och vill veta hur jag så snabbt blev så mycket bättre kan skicka ett mejl till [email protected] så får ni "receptet". Ju snabbare ni börjar desto snabbare kan ni kanske få en del av det gamla livet tillbaka. Och jag hjälper er hela vägen. Mitt mål är nämligen att motbevisa läkarnas tro på att 50-70 % av de dopamin producerande cellerna i hjärna är döda när man får symtomen. Jag hävdar (ända sedan 2008)  att det är som en bil som får diesel som drivmedel men skall ha bensin. Den startar inte ens. Men så fort man tankar bensin så fungerar allt igen. VEM FÅR RÄTT?
 
PS! Även om du har ADHD eller någon annan sjukdom, framförallt då "hjärnsjukdomar", (men även de med olika typer av värk) så är det värt att prova denna olja i 2-3 månader för att se vad det kan göra dig. Det värsta som kan hända är att det inte händer något alls. OBS! DET ÄR INGET LÄKEMEDEL
 
 

Kommentarer:

1 Renate Elida:

skriven

Så fantastisk! Jeg må bare fortelle at jeg begynte å gi min datter på 11 år, med ADHD, den samme Omega i april 2015. Hun er også totalt forandret. Hun er lugn, lettere å tale med og hun har blitt satt opp et nivå i matematikk på skolen.

Nå må jeg fortsette å lese bloggen din, så jeg får med meg hvordan dette går...!!

Kommentera här: