0

LYD ETT RÅD FRÅN EN "GAMMAL MAN"

Så här slutade förra inlägget.
 
Och därför borde föreningarna ha som mål att
"FÅ MÅNGA NYA MEDLEMMAR, MEN SAMTIDIGT MINSKA ANTALET GAMLA MEDLEMMAR SÅ ATT FÖRENINGEN MED TIDEN INTE BEHÖVS MER."
 
Sug på den en stund!
 
Kan föreningarna sedan lägga till ett stycke med överskriften "Vad kan du göra för att bli bättre"
Och texten härunder " I princip alla sjukdomar som vi idag har, är bri..........
 Fortsättning
...stsjukdomar. Vi får inte i oss den mängd vitaminer och mineraler som kroppen behöver. Detta gäller i princip alla människor. Det spelar ingen roll hur mycket frukt och grönt, kött och fisk vi äter. Mängden näring i vår mat är så låg idag. Endast de som tar högkvalitativa kosttillskott har en chans att slipppa sjukdomar i framtiden. Det är min bestämda uppfattning.
Lyd ett råd från en "gammal man". Ni som är 35+ och ännu inte fått någon sjukdom i kroppen. Gör en ny hushålls budget där ett kosttillskott ingår som en kostnad, precis som maten. Försök hitta 700:-/person och månad så snart som möjligt. Är 700:- för mycket, avsätt 350:- och ta halvdos. Det är okej om ni fortfarande är friska. För det är ju så att "Den friske har 1000 drömmar, Den sjuke har bara en. Att bli frisk."
 
Det är först när man en gång varit sjuk som man värderar förmånen att få vara frisk. Och som jag sagt tidigare, det är mycket lättare att hålla sig frisk med förebyggande kosttillskotts intag än att bli frisk sedan man blivit sjuk. Då är många celler redan skadade så allvarligt i cellväggen att deras funktion är drastiskt nersatt. Men De är inte döda.
 
Appropå drömmar! När man har beslutat sig för att jobba med ett nätverksföretag så är en av de första uppgifterna att skriva ner ett VARFÖR! Vad vill jag uppnå med den nya verksamheten. Min dröm!
Mitt mål är att JAG VILL KUNNA SKÄNKA HALVA MIN LÖN VARJE MÅNAD TILL OLIKA HJÄLP PROJEKT I VÄRLDEN. Detta kommer att ske den dagen jag tjänat sammanlagt en miljon i lön från denna verksamhet. Tidsmålet är senast den 31/12 2018.
Den dagen kommer jag höras, var så säker.
 
Den 25/11 är det 6 månader sedan jag första gången tog Omega oljan. Sedan den dagen har jag laborerat med medicineringen. För det mesta har jag minskat medicinerna.
"Hur vågar du?" frågar många!
 
Men handen på hjärtat, hur många gångear har eran läkare provat något nytt utan att det blev bra. Ja t.o.m. sämre?
Men jag provar åtminstonde på min egen kropp. Han provar på er kropp.
 
Igår var jag och berättade om mina erfarenheter av produkterna för Parkinson förbundet, Kungsbacka. Det blev väl inte Heja rop precis. Men minst en ny kund kommer det att bli.
Återkommer inom kort med de senaste 2 månadernas resultat.
Tills dess HA EN UNDERBAR VECKA

Kommentera här: