0

REBOOT AV KROPPEN. LITE MER INVECKLAT ÄN EN OMSTART AV DATORN!

Idag är det ETT års dag.
 
För exakt ett år sedan gjorde jag en omstart av min "egna hårddisk". Det hade kommit virus i den redan för 8 år sedan. Många virusprogram är körda sedan dess utan någon större framgång. Men för ett år sedan kom det ut ett nytt program som skröt med att " denna produkt är lösningen på alla dagens och framtida virus! ". Det lät ju bra men fanns det någon sanningshalt över huvud taget eller var det ytterligare ett nytt företag som ville tjäna pengar. på oss kroniskt sjuka.
  
Luttrad efter alla negativa resultat ger jag ändå det en chans.
  
Och döm om min förvåning. På bara 2 veckor minskar eller helt försvinner flera av mina jobbigaste problem samtidigt som jag nästan halverat medicineringen. Hur är detta möjligt?
  
Skillnaden i jämförelse med andra Omega oljor, som var det enda jag tillsatte till mina vitaminer och mineraler, ( viktigt att också tillföra högkvalitativa vitaminer och mineraler men det hade jag redan ätit i 2.5 år av ett annat märke) är att det är den överlägset färskaste och renaste oljan på marknaden, utan konkurrens. Många av de andra Omega oljorna är mer eller mindre härskna, p.g.a. att de forslas lång väg innan de blir till olja. Ofta i flera månader. Oljan är från Sandål som fiskas i Arktiska havet.
Den fiskas, kyls ner och blir till olja i nord Norge på minsta möjliga tid. Tidsfaktorn är den viktigaste när man vill ha en så oförstörd olja som möjligt.
 
Färskhet mäts i Totox. 1,0 i Totox värde är nyfiskad fisks värde. Ingen annan har under 3,0. De flesta har över 10. Över 25 i Totox värde uppmanas man att inte äta. Den är rent farlig. Min oljas Totox värde har aldrig varit över 2,0. Vissa tillverknings satser har det varit så lågt som 1,1. Bara fisken direkt på tallriken kan få ett lägre värde.
 
För att få fram en oljas renhet tittar man på mängden PCB i fisken. Värdet för min olja är 0,0% PCB! Detta har aldrig tidigare hänt.
 
Nu förstår ni varför jag kan säga att oljan är den RENASTE OCH FÄRSKASTE OMEGA OLJAN I VÄRLDEN.
  
Och framförallt färskheten gör den överlägsen alla andra oljor
 
"Men varför skall jag, som är frisk ooch som desssutom äter mycket ekologisk mat, tillsätta denna olja?", tänker du.
GRATTIS säger jag till dig. Ditt tidiga ställningstagande till ekologisk mat har troligen skjutit fram din sjukdoms start. För att du blir sjuk förr eller senare är jag övertygad om. Även du kommer få näringsbrist. Om du inte gör samma val som du gjorde till den ekologiska matens fördel.
Om du ökar mängden Omega 3 i blodet så minskar risken att dö i förtid i hjärt kärl relaterade sjukdomar. Vilket kommer bli den vanligaste dödsorsaken i framtiden. Om du ökar mängden från 5% Omega 3 i blodet (ganska vanligt värde hos gemene man idag) till 8 så minskar risken med 90%.

Kommentera här: