0

PARKINSONSJUK BÄTTRE EFTER 4 DAGAR MED OMEGA! ÄR DET SANT?

Jag fick ett mejl häromdagen.

" Hej!

Produkterna jag köpte på rekommendation av dig har hjälpt otroligt mycket.

Min far är 80 år och han har nog haft Parkinson i 4-5 år

 

Innan:

* Kunde han gå 2-3 meter sen tappade han balansen

* var tvungen att gå på toa 2-3 gånger under natten

* Otroligt deppig, Ingen kraft

 

Man märkte skillnad redan efter 3-4 dagar.

Idag:

* kan han gå mycket längre sträckor

* är han alltid på bra humör

* har han bättre aptit

* är han starkare, mer alert och piggare

 Trodde aldrig att oljan och vitaminerna skulle hjälpa så mycket. Tack så mycket"

 

Det är sådana här brev som får mig att fortsätta min tro på att ”de flesta sjukdomar beror på samma sak, INFLAMMERADE CELLER!, till följd av för lite Vitaminer, Mineraler och Omega olja i kroppen”.

 Jag skall bevisa detta i ett större forsknings projekt. Jag väntar bara på den rätte fondförvaltare som vågar satsa på forskning av kosttillskott. Den förvaltaren måste vara införstod med att det kan komma att ”blåsa rejält” den dagen resultatet redovisas. För de stora läkemedelsföretagen är livrädda. Att någon kommer på en enkel naturlig lösning för de flesta sjukdomar skulle ju slå undan benen totalt för dessa företag.

  Hade jag kunnat leva om mitt liv så hade jag definitivt börjat med tillskott redan vid 35 års ålder.

 PS! Igår fick jag antagligen svaret på mina problem för några veckor sedan. Förstoppning till följd av medicinerna.

När tarmen sväller till följd av förstoppning, så tror jag att det är ett antal nerver som kommer i kläm mer eller mindre. Och vid en viss gräns så skapar nerverna kortslutning och hjärnan drabbas.

Jag har dragit ner ytterligare på medicinerna, denna gång i samspråk med min läkare. En halvering av styrkan blev hans förslag. Och det verkar fungera. Motsvarar ungefär min första medicin dos som jag fick för 7-8 år sedan.

Kommentera här: