0

INGEN BLIR GLADARE ÄN JAG OM DU FÅR DITT "GAMLA" LIV TILLBAKA!

För två veckor sedan skulle jag skrivit detta blogg inlägg men jag orkade inte. Det var den första riktiga motgången med mina kosttillskott. Jag provade med mer medicin, mindre medicin, samma medicin mängd som i maj månad. Men inget fungerade. Ibland tog medicinen utan off-period och ibland tog den inte på 8 timmar. Jag var riktigt vilsen. Efter ett par veckors laborerande så förstod jag att det antagligen var en ”rensning” av gamla medicindepåer (skräp från medicinerna) som jag tror ”lossnade” samtidigt. - Hur vet du att det var en rensning? Frågar mina närmaste som börjat ironiskt kalla allt för Rensning. Jo, eftersom jag inte hade någon feber och när problemet försvann så gick det på några timmar. Typiska tecken på Rensning av kroppen som jag noterat de senaste åren. Nu har jag hittat rätt medicin mängd igen. Något lite mindre än för 2 månader sedan. Fortfarande off-perioder mellan medicinintag. Men det blir stabilare och längre tid mellan intagen. Vilket sammanlagt minskat dagsintaget med 3 tabletter senaste månaden. Det känns lite jobbigt att förbättringarna inte går lika fort som i början. Men jag finner tröst när jag ser mina jämlika på internet som rapporterar om sina försämringar månad för månad och den ena biverkningen värre än den andra. Hallucinationer, självmords tankar, ständig värk och viktökning på så mycket som 1 kg per dag. Jag blir så glad varje gång någon sjuk hör av sig till mig och vill ha ”mitt recept” mot Parkinson, Demens, Alzheimers, Stroke, MS, ADHD etc. Och då menar jag rent medmänskligt glad! Det ringer från Västerås, Motala, Umeå m.m. Ni är alla välkomna. Att jag sedan är den som tjänar lite pengar på era köp tycker jag ni skall ta som positivt. Jag finns där som en coach hela tiden. Jag har mer än 2 års egen erfarenhet. Du kan kontakta mig när du vill. Jag kan inte garantera att ni blir bättre. Jag kan bara erbjuda er att testa ”mitt recept” i 4 månader och se vad det kan göra för dig. Ingen blir gladare än jag om du får ditt ”gamla” liv tillbaka.

Kommentera här: