1

HAR JAG KOMMIT ETT STEG NÄRMARE MIN FRIHET?

3,5 månad med tuff diet har minskat mitt socker begär. Och jag inser vikten med att begränsa mina intag av gluten, mjölkprodukter och socker. Men det räcker inte. Jag har inte blivit märkbart bättre vad gäller Parkinson problemen. Snarare sämre. Men det är svårt att veta om en ”försämring” egentligen är en rensning! Under tiden 2015-April till 2017-April så blev jag bättre för varje dag. Men senaste året har det inte hänt nästan något fastän jag fortsatt med Vitaminer, Mineraler och Omega. Eftersom jag inte känner någon annan Parkinson sjuk som blivit bra, eller ens bättre, av sjukvårdens mediciner, har gjort att jag gärna provar allternativa behandlingsformer och preparat. När jag har hört någon som fått t.ex. mindre kramp vid intag av Magnesium så har jag provat det några månader. Likaså om någon blivit bättre av t.ex. Akupunktur så har jag testat det 10-12 gånger. Resultatet har blivit mer än 100.000:- i kostnad. Men också 70% mindre medicin idag samtidigt som jag blivit bättre. Problemet har varit att det kommit så mycket tips till mig att jag inte haft tålamod att prova bara en sak åt gången. Beroende på i första hand den snabba negativa utveckling som Parkinsons sjukdom har. Jag har begränsat med tid att finna lösningen. Å andra sidan kanske det är just på grund av min otålighet som jag nu kanske funnit lösningen på gåtan Parkinsons sjukdom. Och kanske även andra sjukdomar också såsom MS, Demens, Stroke etc. Lösningen stavas Vitaminer, Mineraler och Omega olja i kombination med ”Fysikalisk vaskulär terapi” som Stimulering av nedsatt Vasomotion i kroppen (mikroblodkärlens egen förmåga att vidgas och dras samman) och förbättrar därmed mikrocirkulationen. Vår fysiska och mentala prestationsförmåga, kroppens tillväxt- och återhämtningsprocesser och ett stort antal sjukdomar är direkt relaterade till mikrocirkulationen. Jag kommer att utveckla mina tankar runt denna livsviktiga funktion för vår kropp i nästa blogg. Jag kommer också ”fundera högt” varför just denna blandning fungerar så bra och varför inte läkarna och forskarna redan kommit på detta. Om du inte vill vänta på nästa blogg så sicka mig ett mejl så får du en länk tillbaka där du själv kan läsa om Fysikalisk vaskulär terapi. FÖR ÅTERIGEN ÄR DET SÅ ATT DENNA BEHANDLING, LIKSOM ANDRA BEHANDLINGAR, MEDICINER OCH PRODUKTER, INTE LÄKER. DE AVLASTAR KROPPEN OCH GER KROPPEN EN CHANS ATT SJÄLVLÄKA. Jag har nu provat denna produkt i 10 veckor och förändringen är stor. Det mesta har varit rena rensnings resultat. T.ex. att jag blev extremt trött de första 3-4 veckorna som sedan kommit och gått. Kramper i benen. Ibland skakningar. Stundtals dålig balans. Mer surrningar i benen. Tungt att andas. Ont i ryggen. Biter mig i läppen. Sätter i halsen. Sluddrigt tal. Lite rinnande öron med punktvärk. Och nu senast trötta rinnande ögon. ”Rensningar??”, säger du. ”Det mesta är ju Parkinson problem!” Stämmer! Men ofta behövs det 2, 3 eller 4 rensningar om man skall bli av med det. Vi har ju haft sjukdomen länge i vår kropp. Dessutom tillfört medicin som oftast ger samma problem som biverkning. En tröst kan vara att den första rensningen alltid är jobbigast. Den klart synligaste förändringen har varit att min panna återigen nästan är helt hudfärgad. ”Det var inte Vitiligo. Heller inte svamp.” sa läkaren. ”Det kan efter en tid bli bra igen av sig själv.” Problemet hade jag haft i 3 år utan att det hänt något positivt. Redan efter några dagars behandling så började jag ana förändringen. Och idag är det tydligt. Även min fru, som har Vitiligo, har börjat få tillbaka pigmentet igen! En behandling morgon och kväll á 8 minuter per gång är allt som behövs. Kanske är detta min lösning på mina Parkinson problem. MIN FRIHET! Det ser onekligen väldigt ljust ut just nu. Och då borde det väl också kunna hjälpa andra med Parkinson! Och andra med neurologiska sjukdomar! Och andra sjukdomar också... DEN SOM LEVER FÅR SE!

Kommentarer:

1 Ingalill:

skriven

Hej!

Jag är nyfiken på vad fysikalisk vaskulär terapi är?
Jag är själv sjuk (dock inte parkinson) och hittat nåt som aktiverar kroppens egna stamceller till att gå till verket och hjälpa kroppen läka (hoppsan nu sa jag väl nåt förbjudet!? :) )
Kanske kunde vi utbyta tips?
Om du är villig till det, kan du v s mejla mig?

Hälsningar
Ingalill

Svar: HEJ!Hur går det för dig? Fick du någon info om fysikalisk vaskulär terapi? Sören
Sören

Kommentera här: