0

DET BLIR ALLTID FÖRST FÖRSÄMRINGAR (KROPPEN RENSAR) MEN GE OMEGA 3 OLJAN EN ÄRLIG CHANS!

 

 

Jag har seglat Laser i 3 år nu. En jolle som kräver att man kan göra snabba förflyttningar när vinden vrider eller avtar hastigt. Jag har tidigare år haft problem med detta som gjort att jag kapsejsat eller på andra sätt tappat mycket tid och placeringar. Jag har aldrig lyckats hålla det på en sådan hög nivå att jag kunnat vara opåverkad en hel segling ens (en segling tar 1-1,5 timma ungefär). Lördagen den 11/7 2015 seglade jag 5 tävlingar a´ 1 timma per styck med 100% rörlighet i båten. En fantastisk känsla. Och så blev det seger efter denna serie, 2-1-2-1-1!

Det är just p.g.a. en segeltävling, Laser Master SM (35 år och äldre) i Helsingborg nu i helgen 6-9/8, som jag inte hann skriva någon fortsättning förra veckan. Håll till godo!

 

 Efter mina erfarenheter så måste du som har Parkinson och provar denna Omega 3 olja vara beredd på framförallt 3 saker:

1. Ge oljan, och ett eventuellt vitaminpreparat, en ärlig chans. Intag under minst 2 månader, gärna 3, i sträck. Börja med oljan när du har en period i vardagslivet som är ganska "lugn". Inte för mycket bestämt i kalendern utan att du kan ta en eller ett par dagar "ledigt" om/när en eventuell rensning kommer. Tycker du att rensningen blir för jobbig just då, sluta med Omega oljan några dagar tills problemen försvunnit och börja om igen. Du måste alltid gå igenom en rensning för att ta dig till nästa steg. Men, som sagt, du kan välja när.

2. Om du tidigare aldrig provat något naturmedel skall du endast ta 5 ml/dag. Anledningen är att du inte är beredd på först försämringar som alltid kommer med naturmedel. Kroppen måste rensa ut skiten innan den kan bli bättre. Man vet aldrig vad just du får för reaktion. Jag t.ex. fick bl.a. ett eksem runt ögonen att "blomma upp" under 5-6 dagar. Precis när man känner att "jag orkar inte längre med detta" så brukar det gå bort. För att kanske om en eller två månader komma tillbaka igen för en ny rensning. Rensningen sker i olika steg. Vi hade inte orkat ta alla steg på en gång.

3. Vara förbered på att förändra (experimentera med) medicin doseringen du har idag redan efter några dagar. Jag märkte att "Biverkningen" blev överaktivitet. Jag fick för mycket medicin. (Känslan kan vara den motsatta, att man inte får tillräckligt med medicin, utan man tror att man skall öka doseringen istället. Istället slutar man med oljan efter en vecka, 10 dagar. Och vågar inte prova den igen.)  Framförallt var det Leva dopa jag skar ner på i början.

 

Skulle du vilja prova detta också? Eller känner du någon som borde prova. Ring 070-977 95 14 eller mejla mig på [email protected] så får även du/ni chansen att se vad det kan göra för dig/er. Produkterna skickas hem till dig direkt från företaget. OBS! Det är inget läkemedel utan det ger kroppen rätt förutsättningar till självläkning.

 PS! Nedan en läsare som också provat Omegan på sin dotter.

Jeg må bare fortelle at jeg begynte å gi min datter på 11 år, med ADHD, den samme Omega i april 2015. Hun er også totalt forandret. Hun er lugn, lettere å tale med og hun har blitt satt opp et nivå i matematikk på skolen.

 

Jag frågade min dotter igår, 11/8, "Hur har du tänkt inför skolstarten i 9:an." Jag hade räknat med att hon hade sagt "Jag vet inte" eller "Inget". Men jag blev förvånad och hoppet tändes "Jag skall plugga måndag och onsdag, träna Innebandy på tisdag och torsdag och när det är prov även plugga lite på helgen." "Jaha, öööh och när på dygnet skall du plugga?" "Efter skolan typ kl. 4 till 6" "Jaha, ööööh"

 

Vad väntar ni på. Alla med ADHD borde prova detta snarast. 

 

Andra som provat oljan vittnar om

1. Minskat sötbegär,

2. Minskad vikt, för de som behöver det, redan efter några dagar, (Troligen en "biverkning" p.g.a. minskat sötbegär.)

3. Minskade problem för diabetes patienter (fastän det innehåller en del socker så är det Diabetes ”vänligt” socker),

4. minskad värk (allt från tennisarmbåge till Reumatism) etc.

 

Otroliga förändringar för många, oftast på mycket kort tid. Men ibland behövs lite längre tid. Kanske 3-4 månader. Men det är ju ändå ganska fort om man haft problem i flera år.

Nästa avsnitt kommer troligen först om ett par veckor eftersom Laser EM i Polen kommer emellan, 22-29/8. Då berättar jag också hur sommaren har varit för mig.

1. Har jag minskat medicineringen, eller kanske slutat helt?

2. Har jag fått fler rensningar?

3. Vann jag SM?

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera här: