0

LÄKARENS ÖVERRASKANDE DIAGNOS

 

Jag har nu på dagen (25/11) i 6 månader druckit Truenordics Omega olja och förändringarna är helt ”sjuka”. Eller vad tycks:

1.    Dag -1 (Dagen innan första Omega oljan): Parkinsons sjukdom sedan 8 år tillbaka med Skakningar, Dålig balans utvärtes och mycket dålig balans invärtes. (vänster sida väldigt svag gentemot höger sida.), Värk i höften efter aktivitet, Ansiktet ”faller ner” och jag uppfattas som arg och sur, Prostata problem som ökade för varje månad. en ”sinuskurva” som pendlar mellan 0% och 70% av max förmåga under en 4-immars period. Sov i 3-timmars perioder med en vaken tid emellan på 1-1,5 timma när kroppen skakade så mycket att jag var tvungen att ändra ställning hela tiden. Vilket gjorde det omöjligt att ligga i sängen. (Ex. Sov 00.00-03.00. Uppe till 04.30, sov till 07.00. sammanlagt 5.5 timmars sömn i bästa fall), när jag skulle stiga upp så skakade kroppen, samtidigt som den var låst, så mycket att jag var tvungen att ”beordra” benen att flytta sig i små rörelser ut över sängkanten så att de kunde ”falla ner” själva på golvet. Sakta resa mig upp, också det utan automatik. Planering, strukturering och koncentrations förmågan var mycket dålig eftersom den endast  fungerar när jag är 90-100% bra. Långsamma rörelser nästan hela tiden.

2.    Efter 14 dagar: Skakningar minskade med 70-80%. Balansen både utvändigt och invändigt kroppen tillbaka i princip 100%. Mindre värk vid aktivitet. Halverad medicinering.

3.    Efter 2 månader: Mindre problem med Prostatan. Liksom ansiktets fallande och stelnande. Förr frågade folk varför jag såg så sur ut. I somras sa dom ”Vad du ser bra ut. Vad har hänt?”

4.    Idag, efter 6 månader: Minskad medicinering med ungefär 65%. Prostata och ansiktsproblemen nästan helt borta. Idag har jag en ”sinuskurva” som pendlar mellan 60% och 100% av max förmåga. Jag sover idag 5-6 timmar i sträck. Fortfarande problem att, med full automatik, få signalerna att fungera. Liksom långsamma rörelser märks tydligt när jag är lite lågt medicinerad. Men fungerar så pass bra emmellanåt att jag kan dansa bugg igen. Men som sagt det är endast 6 månader med Omegan.

5.    Var hos min läkare i förrgår. Det var det årliga återbesöket.Efter sedvanliga tester säger han: OM DETTA HADE VARIT DITT FÖRSTA BESÖK HOS MIG SÅ HADE JAG INTE GIVIT DIG DIAGNOSEN PARKINSON! DU HAR UPPENBARLIGEN HITTAT NÅGOT.

HUR GÖTT TROR NI ATT DET KÄNDES.

6.    Min dotter hat ADHD-diagnos: T.o.m. Läkarna rekommenderar ju tillskott av Omega 3 olja  för de med ADHD. Och vilken reaktion på bara några dagar. Idag har hon höjt 4-5 ämnen sedan 6 månader tillbaka.

7.    Detta brukar jag säga till ev. nya kunder: Många andra vittnar om liknande erfarenheter som jag haft. Så mitt råd till er är att prova 3-4 månader och se vad det kan göra för er. Eller för era vänner. Är ni ”friska” idag och över 35 så börja med ett Vitamin och mineral tillskott + Omegan. Tycker ni inte att ni har "råd med" 700:-/månad så kör med halv dos istället. Bättre något än inget alls. (Fundera samtidigt över hur mycket din bil kostar per månad. Den fungerar inte utan ständig kontroll och service.) Och att tillföra kosttillskott i förebyggande syfte för att hålla sig frisk är bra mycket enklare än att bli frisk från en sjukdom. Det kan jag intyga.

Varje tisdag kväll (15/12 sista gången för hösten) kl. 18.30 På Drakegatan 10, Gårda, Göteborg (CANON huset), har vi presentation av produkterna. Hit kan du och dina vänner komma för att få en lite djupare presentation och träffa andra som kan berätta om deras erfarenheter av produkterna.

 Hör av dig om du vill komma någon tisdag eller har en kompis som är intresserad. Kanske känner du folk som är terapeuter av något slag. Det hade varit roligt om du hade presenterat mig för dem. Jag har äntligen funnit produkter som jag kan rekommendera med gott samvete.

Är du också intresserad av att prova Omega oljan i 2 månader HELT GRATIS? Och dessutom få Omega testet på "köpet". (Sammanlagt värde 1150:-)

KRAV:
Ordna ett TASTING PARTY med Truenordics produkter UNDER DECEMBER MÅNAD med minst 5 deltagare exkl. dig själv!
Är det färre än 5 så får du 1 Omega + Testet (värde 770:-) om du beställer 1 Omega själv.

 

Kommentera här: