2

JAG VILL "UTROTA" PARKINSON Från sjuk till frisk! Går det?Jag är på god väg i alla fall.

Att leva med Parkinson har aldrig varit min grej...
2008 i Januari var första gången någon noterade att jag ibland rörde mig långsamt t.ex. när jag sträckte mig efter halsduken. Det gick långsamt långsamt.. För att i nästa stund vara helt "frisk".
I April 2008 var första gången jag själv riktigt noterade problem. Jag var ute och dansade och efter ungefär 1,5 timma märkte jag att jag hade problem med att hålla takten. Jag hade tidigare ofta dansat bugg och till och med varit bugglärare vid 4-5 kurser med bra resultat. Takten hade jag aldrig haft problem med.
Sommaren , hösten och hela 2009 gick, med försämringar varje månad. Detta trots att jag sökt med ljus och lykta inom alternativmedicinen. Provade Massage, Osteopati, Akupunktur, Healing, Ansiktzonterapi, Fotzonsterapi m.m. Med ungefär samma resultat, fungerade i 1,5 - 2 timmar sedan började kroppen dra ihop sig. Så var man på ruta 1 igen. 
I slutet av året var jag tvungen att börja med medicin. Framförallt p.g.a. skakningarna inne i och utanpå kroppen. Jag behövde lite lugn i kroppen för att orka fortsätta mitt sökande efter motmedel.
Utprovningen av medicin gick inget vidare. Jag svarade dåligt på medicinerna. Resultatet blev inte det man önskade och biverkningarna påverkade mig ganska mycket. Man började fundera över om jag verkligen hade Parkinson. Alla alternativa sa att jag ej hade det. Läkarna undersökta alla andra sjukdomar och när dom inte hittar något annat så har man Parkinson???? För mig en konstig slutsats.
 
Återkommer med fortsättningen inom kort. Bl.a. när jag ramlade 5 ggr handlöst i gymnastikhallen på 1 timma...
Och hur jag lyckades bli 80-90 % bra på 14 dagar. (Innan pendlade jag mellan 0 och 70 % bra om ni förstår)
 
Om du själv eller någon du känner har Parkinson och vill veta hur jag så snabbt blev så mycket bättre kan skicka ett mejl till [email protected] så får ni "receptet". Ju snabbare ni börjar desto snabbare kan ni kanske få en del av det gamla livet tillbaka. Och jag hjälper er hela vägen. Mitt mål är nämligen att motbevisa läkarnas tro på att 50-70 % av de dopamin producerande cellerna i hjärna är döda när man får symtomen. Jag hävdar (ända sedan 2008)  att det är som en bil som får diesel som drivmedel men skall ha bensin. Den startar inte ens. Men så fort man tankar bensin så fungerar allt igen. VEM FÅR RÄTT?

Kommentarer:

1 Annie:

skriven

Hej,

Och vad är receptet för min man som har fått diagnosen Parkinson och slåss med sjukdomen,mediciner och tillvaron samt läkarnas påståenden dagligen?
Mvh
Annie

Svar: HEJ!Sitter och kollar min blogg. Jag har varit ganska dålig under ett års tid och varit tvungen att satsa min lediga tid på mitt arbete i första hand och sömn mellan arbetspassen i andra hand. Resten har fått stå åt sidan. Bloggen är den som har fått ta mest stryk. Men nu är jag på G igen.
Jag ber om ursäkt för detta sena svar (eller har du fått svar redan. Det sr inte så ut i alla fall). Jag skickar över det som jag brukar skicka till intresserade av alternativ medicin och vad jag kommit fram till med min egna kropp. Hur Omega oljan gjorde mig mycket bättre på bara några dagar. Och hur den nya maskinen bl.a. stabiliserat mitt blodtryck m.m.
Har du några frågor så mejla eller ring 070-977 95 14. Jag skickar ett separat mejl med det andra.
Sören

2 Inga Lill Dahlström:

skriven

Jag är intresserad av din medicin,haft parkinson sen 2015

Svar: HEJ!Hur går det för dig med din sjukdom.
Jag har funnit ytterligare ett alternativt "medel".
Det är ett plåster som är preparerat med olika naturliga ämnen och vid kontakt med kroppens temperatur stimulerar stamcells produktionen i din kropp. Vilket just är det vi behöver. Vill du få ett tre dagars prov?
Sören
Sören

Kommentera här: