0

OMEGA som "medicin" mot de flesta sjukdomar?

Ja, vad tror ni?
Med de resultat jag fått så är jag övertygad! Och det finns ingen som jag känner, som har Parkinson, som har blivit bättre av 10 års medicinering. Linjen är oftast fallande hela tiden. Med perioder, med ojämna mellanrum, av utprovning av andra liknande eller starkare mediciner. Ofta med sjukskrivning som följd eftersom läkarna gärna vill att man skall prova det nya preparatet ett par, tre månader innan man dömmer ut det. Det är inte allt för sällan som det tar både 6 och 9 månader innan man hittar rätt preparat och styrka. Många tvingas minska arbetstiden mer eller mindre. Och många tvingas helt sluta sina anställningar p.g.a. problemen som uppstår p.g.a. sjukdomen, men också p.g.a. biverkningarna.
 
Varför är det så länge sedan jag bloggade?
För att, enda sedan jag i höstas besökte Varbergs sjukhus via en ambulansfärd, har jag provat olika lösningar på mina "nya" problem.
"Övermedicinerad" enligt läkaren i Varberg. Provade helt utan medicin. Sedan halverade jag den ena tabletten. Provade halvera den andra (fastän läkaren sa att den inte var delbar). Ökade medicineringen. Bad om en svagare variant. Även provat större doser med kosttillskott. Inget har fungerat.
 
I Onsdags provade jag en ny alternativ metod. Bicom bioresonansterapi. Resultatet var riktigt trevligt faktiskt. Det mesta i min kropp fungerade som det skall. Endast lite problem med vitt mjöl som påverkade Sköldkörteln och Mjälten.
Men levern och njurarna, som egentligen är det som vi med Parkinson problem har problem med, såg väldigt bra ut.
Däremot är min ryggrad vriden i 2 olika riktningar. Men det fick jag direkt en behandling för. Och redan under dagen försvann mycket av surrningarna och krampkänningarna i vänster ben och fot, som jag har haft de senaste veckorna. Detta vet jag att väldigt många sjuka, inte bara de med Parkinson, har problem med.
 
Terapeuten berättade att alla sjuka kan inte få lika snabba förändringar som jag fick. Detta beror på att vissa energi centran kan vara blokerade av "skräp" som gör det omöjligt att starta upp kroppens läkning. Men efter 2-3 månaders intag av kosttillskott så har förutsättningarna ändrats.
 
Så då blir ditt svar på frågan samma som mitt, eller?
Jag säger som Dag-Otto, TO DÈE
 
Allmänt arkinson dement frisk medicin ms osttillskot

Kommentera här: