0

ÄNTLIGEN! NU ÄR JAG INTE ENSAM!

 
3-4 personer med Parkinson har köpt samma olja som jag använder men utan det snabba resultat som jag haft. Alla har det gemensamt att de är i 70-80-årsåldern och haft Parkinson i mer än 20 år.
 
Men nu har en 50-årig "tjej", som haft Parkinson i 12 år, börjat med oljan för 5 dagar sedan. Här är hennes sms:
 
Hej! Verkar som att medicinen Madoparc Quick håller mycket längre nu. Sover som en stock på natten. Behöver bara ta Madoparc var fjärde timma (ibland drygt det) på natten. Oftast somnar jag om utan att behöva gå upp en stund. Så skönt! Tack!
 
Vad kan man dra för slusats av detta. Jo, kanske är det så att en hög nivå av vitaminer och mineraler snabbar på resultatet. "Tjejen" ovan hade samma höga nivå med vitaminer och mineraler som jag hade när hon började med Omegan.
Dessutom kan det nog vara så att det kanske har gått för lång tid (20-25 år med Parkinson) så det går helt enkelt inte att med kanske 10-15 % friska celler få igång produktionen igen på nolltid. Här krävs det nog 2-3 år för att stoppa nedbrytningen och skapa förutsättningar för nyproduktion av celler. Även rensningsperioderna blir tuffare och det är väl kanske det som de gamla känner av en hel del i början medan de bra perioderna kommer senare. Men då har de redan tröttnat och slängt oljan...
 
Jag har ju nämnt tidigare lite om min idé att undersöka om flera olika sjukdomar kan förbättra tillståndet och livsglädjen genom samma mängd kosttillskott oberoende av vilken sjukdoms symtom man har.
Det börjar dra ihopsig till att äska pengar i olika fonder och stiftelser. Förhoppningsvis blir det snabba beslut så arbetet kan komma igång i höst.
Så känner du någon med Parkinson, Alzheimers, Demens, Fibromyalgi, MS, Psoriasis, Reumatism, Stroke, ADHD (ADD), Diabetes eller är utbränd. Då får ni gärna ge dem mitt mobilnummer eller mejl adress. Jag hoppas att jag kan ge dem en andra chans. För det är dom värda.
 
Att ha en sjukdom som man vet med tiden bara blir sämre och sämre är psykiskt jobbigt. Man kämpar och tror på underverk men drabbas ofta av depression istället.
Som sagt, nu vet jag att jag inte är ensam som hoppas och tror på att kunna bli helt frisk från Parkinson. Vem blir först? Jag, "tjejen" ovan eller kanske DU?

Kommentera här: