0

JAG NYPER MIG I SKINNET FÖR JAG TROR JAG DRÖMMER. AAAJJJJJJJ!

Måndag kväll 7 November

23.20                Medicinintag  och sedan i säng. Observerar inget surr i benen. Väldigt ovanligt.

05.30                Vaknar och kollar klockan. Inget surr i benen. Behöver inte gå på toa.  Somnar om.

06.40                Vaknar av sopbilen. Nästan 7.5 timmar sedan tablettintag. Inget surr i benen.

06.50                Hoppar fullkomligen upp ur sängen. Inget surr eller kramp i benen. HELT FRISK. Fantastisk känsla. Hela kroppen fungerar till 100%.

                         ÄR DETTA SANT! ELLER DRÖMMER JAG!  AJJJJ!  Ja, tydligen är det SANT!

08.30                Jobbat med datorn sedan uppgång. Fortfarande fungerar kroppen nästan till 100%.

09.20                Börjar få känningar av Parkinson problemen så jag tar minmedicin. Det har nu gått 10 timmar sedan senaste dosen. Efter 10 minuter blir jag sämre och sämre vilket det nästan alltid brukar bli för mig vid tablettintag. Denna gång tar inte tabletterna alls. Efter 2 timmar tar jag en ny dos med medicin. Efter en timma känner jag mig bra igen.

 

Naturligtvis har jag ju gjort mer än en förändring de senaste 10-12 dagarna. Vem har tålamod att vänta 2-3 månader för att se om en sak funkar! Nu gäller det istället att backa bandet och ta reda på vad exakt det är som fått denna förbättring.

Är det att jag dragit ner på GLUTEN?

Eller är det tillbakagången till det Vitamin och Mineral tillskott som jag åt för ett år sedan och som tillsammans med Omega oljan jag satte till 2014-04-25 fick sådana otroligt snabba och kraftfulla resultat i positiv riktning? (T.ex. halverad medicinering samtidigt som balansen blev 100 procentig och skakningarna nästan helt försvann, på bara 2 veckor.)

Eller är det en kombination? I vilket fall som helst så känns ordet FRISK nåbart! .

Den som lever får se…

13.20               HJÄLP! VAD HÄNDER!  Ring Ambulansen nuuuuuu! Sen svimmar jag…

Kommentera här: