0

KAN MER PROTEIN TA MIG TILL SISTA NIVÅN?

”Vad åt du till frukost idag, brorsan?” Det är lilla syrran som frågar. Innan hon ens svarat med sitt namn i telefonen. ”Öhh. Som vanligt. 1 vit macka med ost + Yoghurt.” ”Bra. Du äter ju åtminstone frukost. Men du borde lägga till ”frukostshaken”. Och ett te + Aloe Vera.” ”VARFÖR?”, svarar jag ”Kroppen måste ha något att jobba med när den vaknat. 3 av 4 äter idag en ”dålig” frukost eller ingen frukost alls. En välbalanserad frukost är ett måste för alla människor om man skall må bra. Jag skickar över livsstilstestet. Gör det så tittar vi på det tillsammans. Om du vill så kan du sedan få prova shaken i 3-4 dagar, HELT GRATIS! Fattar du vilket erbjudande! Och så finns det FRUKOSTMÖTEN där man får prova flera olika smaker. Och GRATIS kurs om näring. GRATIS TABATA träning i grupp.” ”Är du klar?” ”Nej, men jag måste ju andas ibland”. Vi får se om det är mer protein som är lösningen och tar mig till mitt högt uppsatta mål för 9 år sedan. ATT BLI HELT FRISK! Då tyckte de flesta att det inte var ett realistiskt mål. Jag sa redan då att ”DET OMÖJLIGA TAR BARA LITE LÄNGRE TID.” Om inte annat så hoppas jag, i motsatts till de flesta andras önskningar, att jag går upp 3-4 kg med hjälp av frukostshaken.

Kommentera här: